hninfo_fallback.png

Kast gamle planer!

Christian Rangen er foreleser i markedsføring og strategi på BI, og driver firmaet Engage // Innovate. Fredag 26. september deltar han både som foredragsholder og konferansier under Markedsføringsdagen i EDDA 5. Han lover å utfordre deltakerne til å tenke både nytt, og langt mer strategisk rundt egen markedsplan for 2015.

«De siste 10 årene har vi vært vitne til en transformasjon av hele markedsføringsfaget. Digital markedsføring som Facebook, Twitter, Linkedin, Snapchat og Appstore eksisterte ikke for 10 år siden. I dag tar disse kanalene en stadig større del av markedsmiksen», sier Rangen.  «Takket være lokal spiss-segmentering, har Facebook er på to år blitt den største nye konkurrenten til lokal avisenes tidligere dominans på lokal, regional markedsføring. Linkedin vil utkonkurrere de samme avisene på mange stillingsannonser.  Men langt mer enn bare konkurranse, den digitale plattformen åpner for nye tanker, ny kreativitet og nye løsninger», fortsetter Rangen. Golfs fantastiske suksess med ny kampanje for e-golfen er et slikt eksempel (caset vil bli lagt frem på Markedsføringsdagen).

 

HN InfoKast gamle planer!
Share this post

Join the conversation