1920X1080.gif

Bleed til Mediebar

Årets første mediebar går av stabelen fredag 9. Mai klokken 19.00. Denne gangen kommer Kristoffer Lundberg fra Bleed, et av Norges beste designbyråer, for å snakke om deres filosofi.

Bleed er et konsultasjonsbyrå for design basert i Oslo og Wien. Kristoffer Lundberg har jobbet med kunder som Aker Brygge, Norsk Designråd, NRK og Riksteatret, for å nevne noen. På Mediebaren 9. mai vil han snakke om måten Bleed jobber på, hva som inspirerer dem, designfilosofien og deres tilnærming til emosjonelt design.

Det er Markedsforeningen på Haugalandet i samarbeid med Grafill Haugalandet som inviterer til arrangementet, som er for bedrifter og privatpersoner som er opptatt av markedskommunikasjon, reklame og media. Mediabaren er stedet å være for å møte folk i bransjen, oppdatere seg faglig og sosialt, bygge nettverk og ikke minst få med seg vinnerbidragene til Sølvsild 1. kvartal. Sølvsildvinnerene går videre til Gullsildkåringen som er den store happeningen for bransjen.

–Dette er ett av flere store arrangementer for året i regi av Markedsforeningen. Kommunikasjonsbransjen er i vekst og det er viktig at vi har arrangement som er med på å stimulere veksten og som setter kommunikasjon og markedsføring på agendaen. Vi gleder oss selvsagt veldig til Kristoffer Lundberg fra Bleed kommer, og vi er sikre på at mange vil finne det interessant å høre på ham, sier Styreleder i Markedsforeningen, Tor Inge Fredriksen.

I tillegg til Mediabaren 9. Mai kommer det et lignende arrangement 17. Oktober hvor vinnerbidragene for 2. og 3. kvartal kåres. Årets beste kommunikasjon- og markedsføringsbidrag kåres 6. Februar, 2015 under Gullsildshowet.

SkarpsinnBleed til Mediebar