bilde-sept-1.valg_-e1418983900749.jpg

Alex Rosén til Gullsild

Markedsforeningen på Haugalandet inviterer nok en gang til det store Gullsild-arrangementet som går av stabelen på Rica Maritim 6. februar. Alex Rosén er konferansier og vil lede showet gjennom hele kvelden.

Rosén har vært kjent for publikum i Norge over mange år og har de siste årene vært involvert i alt fra Norske Talenter og TV-serier til konserter, stand-up-show og foredrag. Styreleder i Markedsforeningen, Tor Inge Fredriksen, er svært fornøyd med å ha fått Alex Rosén som konferansier.

–Kåring av regionens beste kommunikasjons- og markedsføringsbidrag fra lokal reklame- og mediebransje er selvfølgelig hovedingrediensen. Men å få med Alex Rosén som konferansier skaper en ekstra ramme rundt arrangementet. Vi er veldig klar for et godt show og en god fest, sier Fredriksen.

Gullsild vil som alltid by på mye glitter og glamour. Det vil bli 3-retters meny med god drikke til, underholdningsinnslag, rød løper, lokale kjendiser, bloggere og motekommentatorer. Og naturlig nok vil alle medieaktørene i regionen være til stede.

–Vi satser på fullt hus og god stemning. I fjor var vi utsolgt og vi har store ambisjoner for årets arrangement. Billetter er allerede ute for salg på markedsforeningens hjemmeside. Så nå er det bare å se om finstasen er klar, og kjøpe billetter til showet. Arrangementet er åpent for alle som vil ha en smakebit av det aller mest spennende fra reklame- og mediebransjen fra 2014, og ikke minst for folk som vil få med seg et veldig bra show, avslutter Fredriksen.

Ingrid BertelsenAlex Rosén til Gullsild